Rješavanje pritužbi
Provjerite može li Europski potrošački centar Hrvatska prihvatiti pritužbu
Europski potrošački centar Hrvatska (ECC Hrvatska) može prihvatiti pritužbu ako se ona odnosi na prekograničnu kupovinu roba i usluga. Ukoliko niste sigurni može li ECC Hrvatska rješavati pritužbu, obratite se na: ecc-croatia@mingor.hr
Obratite se trgovcu
Prije nego što podnesete pritužbu ECC-u Hrvatska, trebate se obratiti trgovcu kako bi mu na taj način dali priliku da riješi problem. Pošaljete pisanu pritužbu trgovcu, putem e-maila ili poštom, kako bi imali potvrdu o podnošenju pritužbe.
Podnesite pritužbu
U svrhu razmatranja osnovanosti pritužbe, kao i za prosljeđivanje pritužbe na daljnje postupanje ECC-u u zemlji sjedišta trgovca, potrebno je ostaviti cjelokupnu dokumentaciju koja se odnosi na slučaj. Prilikom podnošenja pritužbe priložite sljedeću dokumentaciju:
- dokaz o kupnji ili narudžbi (primjerice, račun ili potvrdu narudžbe)
- korespondenciju s trgovcem
- dodatne dokumente (ukoliko smatrate da bi nam neki od dodatnih dokumenata bio koristan prilikom rješavanja slučaja, slobodno ga priložite uz pritužbu)