O nama
Europski potrošački centar Hrvatska je jedan od trenutno 30 Europskih potrošačkih centara (u svakoj državi članici Europske unije postoji jedan centar, uključujući Island, Norvešku i Ujedinjenu Kraljevinu) uspostavljen od strane Europske komisije.
U Republici Hrvatskoj Europski potrošački centar smješten je i djeluje u okviru Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.Zadaća Europskog potrošačkog centra je pružanje informacija i pomoći u slučaju prekograničnih potrošačkih pritužbi na trgovce koji imaju sjedište u Europskoj uniji te na Islandu, u Norveškoj i u Ujedinjenoj Kraljevini.
Za više informacija o uslugama Mreže Europskih potrošačkih centara pročitajte našu Povelju o kvaliteti.
Kako Mreža Europskih potrošačkih centara djeluje?
Kao dio Mreže Europskih potrošačkih centara, Europski potrošački centar Hrvatska pruža pomoć potrošačima iz Republike Hrvatske koji imaju pritužbu na trgovca sa sjedištem u drugoj državi članici Europske unije, na Islandu, u Norveškoj te u Ujedinjenoj Kraljevini, kao i potrošačima iz drugih država članica Europske unije, s Islanda, iz Norveške te iz Ujedinjene Kraljevine koji imaju pritužbu na trgovca sa sjedištem u Republici Hrvatskoj.
Potrošači se obraćaju Europskom potrošačkom centru u državi svog prebivališta, koji pritužbu prosljeđuje na daljnje postupanje Europskom potrošačkom centru u zemlji sjedišta trgovca.
Za više informacija o Mreži Europskih potrošačkih centara posjetite njenu službenu stranicu.
Mreža Europskih potrošačkih centara (ECC-Net)
